اس ام اس سیگار

وب که فکر می کنم می بینم گاهی یک نخ سیگار بیشتر میچسبد تا عاشقانه های این عاشق های تو خالی . . . !

 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

 

می شود به فنجانی چای مست شوی !
به سیگاری نئشه و به لبخندی کامیاب !
اگر ” او ” یی که باید روبرویت نشسته باشد . . . !

 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

 

وقتی نفهمی کی سیگارت رو روشن کردی
پیکت کی‌ پر و خالی‌ شده !
یعنی خیلی‌ داغونی و تنها . . .

 

 

 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

 

چه سخت میگذرد این روزا که همراهش هم پاییز باشد ، هم ابر باشد و هم غروب جمعه باشد . . .
تمامش را این سیگآر لعنتی میداند و می سوزد . . .
اما این زندگی کآر خودش را میکند و این زیر سیگآریی هی پر می شود و هی خالی . . .

 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

 

دلم می‌ گیرد وقتی تنهایی زودتر از من روبه‌ رویت نشسته و با تو چای می‌ خورد ، سیگار میکشد . . .

 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

 

چه لذتی دارد دعوا کردن باتو !
اعصاب خوردیهایش به کنار !
به کشیدن یک نخ سیگار در بالکن می ارزد . . .
هرچه سیگار دارم در استکان جمع میشود . هرچه دوست دارم در گلو . . .

 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

 

ترکم کردی ، تنهایی سخت بود . . .
همدمی انتخاب کردم ( سیگار )
با همدمم همجا رفتم ، دیگر کسی مرا حساب نمیکند . . .
داشتن یار تقاص دارد ؟ مگر توام یار نداری ؟
چرا مرا بدبخت خطاب میکنند و تورا خوشبخت . . .

 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

 

دود میکنم !
نامت ، یادت ،صدایت را در یک کام ، ما بقی اش را . . . ؟
در تنهایی ام ، چه کامی می دهد ، جای خالی ات . . .

 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

 

کس چه میداند چیست ؟!
شاید آن را که همه اهل زمین ستاره مینامندش ، نوری از آتش سیگار خدایان باشد . . .

 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

 

کمی زمان لطفا !
به اندازه یک نخ دیگر !
به اندازه قدمهای کوتاه عقربه !
یک نخ بیشتر تا مرگ این پاکت نمانده . . .

 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

 

دمها برای یکدیگر نقش سیگار را بازی میکنند !
همدیگر را میکشند . . .
لذت میبرند . . .
دود میکنند . . .
تمامت میکنند . . .
خاموشت میکنند و بعد از اندک زمانی سیگاری دیگر . . .
افسوس . . . !

 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

 

یه جایی باید به جای سیگار کشیدن ، دستت آدما رو بکشی نگه شون داری ؛ صورتشون رو میون دستات مُحکم بگیری و بگی : ببین ، من دوستت دارم ، نرو !

 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

 

فکرش را هم نمیکردم روزی سیگار بکشم !
حالا ، سالهاست که سیگار مرا میکشد . . .
چای ، مرا میریزد . . .
آینه ، سراغ دندان هایم را میگیرد . . .
حال ریه ام را می پرسد . . .
من به ناچار با موهایم ور میروم . . .

 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

 صبحی که به جای عشق با سیگار شروع بشه . . .
یک شروع دوباره نیست ، امتداد پایان است ، برای کسی که دیگر امیدی به ادامه ندارد . . . !

 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

 

گیرم خوب نباشم !
گیرم آسمان ابری باشد !
گیرم اتفاق بدی افتاده باشد !
گیرم این زیر سیگاری پر شود از سیگار !
چه اتفاقی می افتد ؟ به چه کسی برمیخورد ؟

 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

هرچه سیگار دارم در استکانی جمع می شود . . .
هر چه دوستت دارم در گلو . . . !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس سیگار ، ،

تاريخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391 ا 16:21 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه